viernes, julio 15, 2005

Una volta pel centre

Hola gent!

Doncs aquest post va dedicat a l'Anna que m'assegura que em llegeix! Quines coses que té la vida....

En fi. Ahir vaig decidir anar a fer un volt pel centre de Barcelona a veure si trobava alguna cosa per un regal (òbviament no vaig trobar res). Un dels llocs de pas obligat per la meva persona al centre és la FNAC.... és un lloc que em perd: música, llibres, cinema i software de PC!!!!! En un mateix lloc puc trobar coses tan diverses com:

- llibres de hacking (positiu, eh? ni lamers, ni crackers, ni res similar): reptes a superar, trucs
- llibres de linux
- llibres de viatges, societat, història, aventures, poesia....
- música de tot tipus (sempre vaig a la zona verda que un no té gaires diners)
- dvd!!!! doncs el mateix, cap a la zona d'ofertes.
- jocs per a gamecube.... mai en compro ja que els que estan d'oferta són a 30€ i l'imperi PS2 cada cop margina més aquesta plataforma

En fi, que si tinc temps m'hi puc passar una estona ben llarga i si me'n descuido carrego amb vàries coses.

Ahir la cosa curiosa va succeir en anar a pagar. Tinc el do d'escollir la cua on la caixera té algun problema. De debó és brutal, el 90% de les vegades em passa. Ahir la noia no podia obrir una d'aquestes caixes de plàstic protectores i no va ser fins que va venir una companya (que la va obrir amb una demostració de força espectacular, si a mi em fot aquell toc em rebenta la cara) que va superar aquest problema.

A aquesta noia se li acumulava la feina (ja tenia 5 persones a la cua). I llavors va arribar el meu torn. La veritat és que podia pensar que era un psicòpata o com a mínim algú ben estrany. No pas per les meves pintes (que són ben convencionals) sino pel material que m'estava enduent:

- Llibre de comentaris revolucionaris del Ché (Textos Revolucionarios. Ché Guevara. Ed Txalaparta
- Mini obra de teatre de Mario Benedetti (Pedro y el Capitán. Mario Benedetti. Ed Alianza): me l'he llegida ja i m'ha agradat molt. Només són 80 pàgines i és lleugera però dóna que pensar.
- Llibre sobre l'Islam (Los orígenes del Islam. Juan Vernet. Ed Acantilado)
- Comentaris de Noam Chomsky sobre la globalització (Chomsky y la globalización. Jeremy Fox. Ed Gedisa): us recomano també les reflexions que va fer sobre l'11 de setembre al llibre 11/09/2001

Si m'hagués vist el Jimenez Losantos de la Cope seria un terroristaseparatistaamigodeRovireche indeseablecatalánmaricón insolidarioaguaparatodostengoquehacer ganarvotosalPP o algo així.

Total que li dono la meva tarja de Caixa d'Enginyers (caixa d'on puc treure diners de qualsevol servired sense comissió, no em cobren per les targes i un munt d'avantatges més com que és una cooperativa i no una expoliadora com La Caixa, el Santander Central Hispano o el BBVA... toma ya!) i no li passava (estava de pega la noia), la neteja i res de res. Llavors, veient que la cua s'anava allargant, em demana una altra tarja. Jo li somric en plan simpàtic, del rotllo " me ves cara de rico o algo así? Echemos unas risas jejejeej". I ella em contesta amb un cara de bulldog en plan "Eres gilipollas o k? Te rebentaría la cara a palos por esa risa de mierda. Cómo me voy a reir con la de horas que llevo sentada y aguantando mamones que no tienen otra cosa que hacer que darme faena. Encima están los precintos y cajas que no puedo abrir y mira qué cola!!! Dios me quedan 2 horas de pasar códigos de barras y decir precios. Y aún quieres que me ría y te haga un comentario simpático? Que te den 100mil millones de castores cabreados!!!!".

Em vaig limitar a donar-li una altra tarja (sí, en tinc dues però això no demostra res), a callar i a dir gràcies (no em va contestar res... i ho entenc!).

Total, que no costa res anar repartint somriures que poden ser un oasi en el caos del dia a dia, només una petita mostra de l'amor que volem repartir pel món (no! De ese amor que estáis pensando mentes sucias no! :p)

Petons i abraçades!

Raül

1 comentario:

Anónimo dijo...

uala....no pensae k mel dedicaries:) jaja

abans de tot...GRACIES! per la dedicatoria, pel missatget dair al meu spai, per la gran conversa dair ala nit on vam recordar grans moments dins de Cor Obert!

dsp... mimagino per ki es el regalitu???:P jajaja kina pena k no sigui per mi... jo...jajaja ja vuras ja el meu regalito per a ella...ja te lensenyara, nira fardant apartir dara de tenir.............. aaaaaaaaaa!!!! k como lo vea manyana......no hi haura sorpresaaaa!!!! :P

k mas k mas.... taseguro k et llegeixo pk es la veritat sino no ho diria...jajaja! sok fidel ales teves cronikes i a les reflexions. lany k ve no em perdo algun dels vostres partits pk realment...jaja tenen k ser un espectaclee! al costat de la NBA....bufff, els hi doneu 3 voltes!!!

sobre el comptador...30 ja???? k fuerteeee!! ahir jo vai ser la 5!!! ja sas k entrar i surtir tu mateix no te gracia no :P???!!!!!

WENO pos res, ja paro descriure tonterietes, k la capital me mata i estik cansadissima!!!

mil besitos d'una Lleidatana