lunes, julio 31, 2006

Activitats d'estiu

Ahir vaig pujar a Castellar de N'Hug a compartir un dia amb la gent del Camp de Treball de Cor Obert 3-4. La pujada i baixada amb cotxe mereixeria un article a part amb descripció d'onomatopeies, suuuuu, records, algun moment seriós i riure molt de riure. Afegirem que la ruta de baixada va ser diferent perquè la de pujada va produir cert mareig al company Pau.

El dia va ser molt xulo. La climatologia acompanyava i l'acollida dels animadors va ser esplèndida (as usual). Els nois estaven contents i alguns mostraven el seu amor per la natura a través de mimitos a certes noies (ah! l'adolescència ;)). Després de dinar vam estar jugant a l'Uno i rient, sempre rient. Es va fer curt i tots dos vam comentar que ens haguéssim quedat fins al final del camp de treball.

A partir d'aquí la maleïda nostàlgia. Lluny queda aquell 2002 on vaig viure els meus últims campaments com a animador a Tavascan amb Cor Obert 1-2. Anteriorment vaig anar a Aransa '99 i Pineta '00. Com a xaval no me'n vaig saltar cap: Hermitage '93, Planoles '94, Pineta '95, Pedraforca '96, Benasque '97 i Avellanes '98.

Certament trobo a faltar compartir 10 dies amb els xavals que he portat durant l'any, desenvolupar la meva bogeria, tenir moments seriosos, compartir, ensenyar i aprendre... i passar-m'ho tant bé. Lamentablement la ressignació ha d'aparéixer ja que amb la meva feina actual és entre impossible i improbable tenir vacances abans de l'última setmana de Juliol (i altament difícil que aquesta opció suceeixi).

De tornada a casa li donava voltes i pensava que en l'actualitat només puc comptar amb els caps de setmana mentre que quan estudiava tenia l'estiu per a mi i les meves activitats múltiples com l'estiu del 99 on vaig empalmar Campaments, Xacobeo i curset d'animadors per plantar-me al setembre havent consumit alegrement tot l'estiu.

Ara la feina em porta a tenir 25 dies de festa a repartir majoritàriament a l'agost i 4 o 5 dies durant l'any. Sembla poc per a tot el que vull fer però mai se sap què ens portarà el futur!

Petons i abraçades nostàlgiques per tothom

Raül

1 comentario:

Anónimo dijo...

Em fa molta il·lusió poder dir que aquell gran estiu del '99 jo també hi era i que trobo a faltar no ser en més coses.
Un petó ben fort!!!

Glòria