viernes, julio 21, 2006

Fotografia

Avui volia compartir amb vosaltres una de les habilitats que m'agradaria adquirir: la fotografia. Sempre estic mirant càmeres digitals (les reflex analògiques ja em queden una mica enrera tot i que per preu són interessants). M'atrauen les digitals per allò de poder veure la foto, tornar a tirar-ne etc.

El problema actual és que no tinc ni idea de temps d'exposició, diafragma, objectius... per tant hauria de fer algun curset interessant al respecte i decidir-me d'una vegada a comprar-ne una... quan tingui diners. He mirat diversos models i han patit les conseqüències l'Òscar, l'Uri i l'Èric... els he anat preguntant que si estava bé aquest model o l'altre...

També he mirat diverses webs: Jordi Bas, Pixmania, quesabesde...

El més curiós de tot és que sempre penso a fer fotos però m'oblido d'agafar la càmera, o treure-la o em quedo sense bateria... però algun dia ho aconseguiré i podré penjar fotos aquí, a l'space o on sigui, però sobretot que siguin xules i artístiques. Aquest segon concepte és totalment subjectiu i per tant serà que m'ho semblin a mi jejejeje

Apa doncs, a cuidar-se!!!

Petons i abraçades

Raül

No hay comentarios: