sábado, julio 22, 2006

Mail a Acesa Abertis

Bon dia,

Ahir a les 18:15 em trobava a l'entranyable població de Llinars del Vallés i volia dirigir-me el més ràpid possible cap a Barcelona. Les opcions que vaig pensar van ser la carretera de la Roca amb els seus camions i un únic carril o l'AP-7 amb tres carrils i 2 peatges. Em vaig decidir per aquesta segona pensant que seria ben ràpida. La meva sorpresa ve quan a un quilòmetre de pagar em trobo parat. La velocitat a partir d'aquell moment tendeix a zero i trigo en fer aquest quilòmetre (lliure de suquillo) 40 minuts. En fer un ràpid càlcul trobem que la velocitat mitjana va ser de: 1,5 km/h. Està clar que no em van treure punts per excès de velocitat.

Penso que hi ha infinitat de maneres de millorar el seu servei com fer un estudi de càrrega, mirar quanta gent va al manual, quanta gent fa servir el TeleTac (no prioritzar-los tant, si us plau) i anar dirigint els cotxes quan manquin 2 o 3 km. Penso que és una vergonya haver de pagar 1 € per un servei tan lamentable. De què servia fer sonar el clàxon o increpar la pobra gent que ens atenia? De res, perquè les decisions d'obrir peatges o millorar infrastructures no són seves.

Faig notar que vaig observar el mateix en sentit contrari. La cua començava un quilòmetre després del peatge de Mollet i arribava fins al de la Roca. L'alternativa era sortir per Parets, però òbviament també estava col·lapsada.

Distingits senyors, tinguin una mica de sentit comú i facin el favor de deixar de robar-nos i començar a servir-nos amb el que paguem.

Atentament,

Raül Avellaneda

P.S.: asseguro que l'expressió "lliure de suquillo" ha estat inclosa tant al mail a Acesa com al de Cartes al Director

2 comentarios:

Anónimo dijo...

he llegit l'entrada de les fotografies... et passaré alguna cosa d'apunts que aquest curs he fet fotografia al cole... ja ho buscaré ;)

a vegades amb una digital i fotoshop pots aconseguir cosetes interessants : http://fotolog.com/nocet24

Anónimo dijo...

SUQUILLA'M!!!!!!!!!!

Si surt la paraula SUQUILLO a alun diari em torço l'altre turmell a posta. Bé, això no que fa mal. Però et deixo en herència tota la col·lecció de còmics.

Una abraçada,

Pau