viernes, septiembre 16, 2005

Fan

Em declaro fan de la xarxa global o Internet! Val a dir que Internet prové d'un invent militar anomenat Arpanet i que servia per a intercanviar fitxers entre llocs que estaven a quilòmetres de distància.

Tinc la teoria (més que contrastada) que pots trobar de tot a Internet. Només cal saber buscar. Buscar és tot un art, no serveix amb anar al Google i prou sino que s'han d'introduir les paraules correctes per a obtenir un resultat satisfactori. Això només s'aconsegueix amb pràctica.

Avui no em dedicaré a fer una campanya feroç contra Microsoft (ho deixarem per un altre dia) i vendre les bondats de Linux (no pas vendre perquè és gratuït -> projecte GNU, copyleft, idea de projecte global, tothom hi pot contribuir, ningú guanya...) i els seus aliats: OpenOffice, Mozilla (Firefox, Thunderbird), Netscape, Skype for Linux, amule, amsn... és possible fer vida amb Linux. De fet jo començaré a migrar totalment a Linux aquest cap de setmana. "No me las doy" d'antisistema (paraula que últimament defineix a certs personatges que no són antisistema... bé un altre dia), anar de llest o res similar... simplement prefereixo anar amb Linux i prou... m'ofereixo a instal·lar-ho a qualsevol PC que desitgeu. No sóc un il·lús i sé que haig de mantenir Windows encara que sigui per a quelcom residual (per exemple que tots els programes es basen primer en Windows i després algú (habitualment prou freak) en fa l'adaptació, per exemple aquests dies he fet anar el Pinnacle Studio i clar... era per a Windows (encara que segur que hi ha una alternativa!!!!).

En fi, un altre dia parlarem del Linux, origens i farem campanya!!!!!

Estàvem en que m'encanta la xarxa global. Avui me n'he adonat. En pots aprendre molt! Resulta que estava navegant per l'space del meu amic Javi i tot llegint els comentaris que la gent deixa (prometo contestar los que me dejéis a partir de ahora!) he anat saltant d'un blog a un altre... què gran! Podries estar temps i temps llegint blogs, experiències, somnis... Avui he llegit el de l'Albert "Zampalibros" i m'he apuntat uns quants títols (ho sento, ja havia llegit "El código da Vinci" :$), he pasat pel de'n Tino i m'he apuntat cançons per a sentir-ne, vaig al de la Pili i em vull comprar una càmera de fotos nova, salto al de l'Anna i m'enrecordo de les meves primeres passes per la universitat, llegeixo els de la Clara i la Maite i veig com evolucionen (Joves power!), Reno sempre em fa riure (a ver si lo actualizas ya!), la Raquel i la Cris pengen fotos i m'apunto llocs per visitar, amb el David recordo el Xacobeo, la Laia em fa enveja amb Egipte, amb l'Uri puc veure la gent de Mar-cha, què dir del blog de'n Javi! De visionat obligatori (fotos, texts i sobretot comentaris... qué grande eres Iván!), les Cor Obert pengen fotos i més fotos i més fotos, na Mile també en penja de la seva gent... i després estan les webs a les que pots saltar des d'aquestes i mai pararies de llegir i riure i disfrutar

Així que tots aquells que no en teniu obriu-ne! Tothom té quelcom a dir, a compartir, a explicar i a ensenyar (eh! ya me habéis entendido!)!. El podeu obrir a l'insolidari, opresor, comprador, limitador i imperialista Microsoft (eh! sin chantajes) o a blogger.com o on us doni la gana... però obriu-lo!

Gràcies a tots aquells que escriviu, que llegiu i que .... claro como no.... compartiu!!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Bien bien Raül, ahí te veo bien. Ves que te critico el blog, te rajas y te me pones a hacer publicidad de mi blog!! jeje. Ole ole, a mí ya me va bien.

Pues nada, yo para completar la promoción gratuita de mi informático -sí, informático- particular, os comento que voy a hacer una promoción espectacular. Aquél que visite mi web y deje comentario se gana un chupa chups! Impresionante, eh? Ya sé, pero es que a veces a uno le da por tirar la casa por la ventana.
Aunque bueno, en caso de que la visitante sea "la", podría haber otras opciones a parte del chupa chups. Pero no sigo porque si no Raül me viene con el rollito moral Champagnatero de "que Pasqua no son campamentos".
Besos
Amelí (ya no sé porque firmo así si luego pongo mi link, pero mira, hay que mantener el anonimato hasta que ya sea inevitable)

Anónimo dijo...

bueno bueno gran Amelí, uno es un tío elegante, aprende y es agradecido... mientras Tino te destroza yo te promociono.

Soy tu informático personal pero ya me pagaste con el nevadito, tío! Lamentable tener más de 5000 visitas y ofrecer chupachups

Prohibido ligar a través de mi blog!!!

A cascarla

Raül

Anónimo dijo...

Yo no ligo. A mí me interesa conocer a las personas. Luego si al conocerse surge algo, pues genial. Como siempre Raül, como siempre.
Esto.. Raül... ¿Quieres salir conmigo?
Amelí

Anónimo dijo...

mmmmm proposiciones indecentes... no sé yo! Además a esas horas de la madrugada...

Raül