martes, octubre 25, 2005

PP

Bon dia!

La primera sorpresa d'aquesta jornada ha estat navegar per la Vanguardia i trobar-me a la capçalera un enllaç a la web del PP en nom de la defensa de la Constitució. Campanya que ha costat mig milio d'euros (es podrien fer coses més productives amb això, no creieu?).

He seguit aquest link i he vist com va en contra de l'Estatut (oh! quina sorpresa!) i no se n'amaguen, ja que surt a la pàgina principal. En la secció d'opinió o similar he deixat el següent missatge:

Buenos días,

Como ciudadano de Catalunya pedirles que dejen de poner el resto del país en contra nuestra. No digan que somos insolidarios ni separatistas. Agradecería que nunca más pronunciaran falacias en nombre de la Constitución con la que tanto se llenan la boca. Rogaría que no nos usen como campaña electoral porque estamos hartos de ello. Dejen que vivamos en paz, que trabajemos, que paguemos nuestros impuestos (mucho más elevados que en el resto de España, por cierto), que viajemos sin necesidad de tener encuentros desagradables por nuestro origen...

Creen no destruyan.

Gracias
Raül raulav@gmail.com

No servirà per a què retirin la campanya, està clar però almenys he dit el que volia dir, el que sentia, com estic ara respecte aquest tema... fart!

D'altra banda caldria veure per què la Vanguardia accepta aquesta mena de publicitat a les seves pàgines (a les virtuals almenys!). No ho puc entendre. Quin era el preu per a publicar a primera plana de www.lavanguardia.es? No som responsables del que publiquen al nostre espai? Jo no dic que s'identifiquin però tampoc cal potenciar-ho... estic certament decebut amb els responsables de publicitat de La Vanguardia... en fi.

Quant a la campanya... s'han dit tantes coses que ja no sé què afegir. No ho puc entendre. Demagogia i més demagogia, merda i més merda, política i més política, diners, poder... tot segueix igual. Ens hem de preparar perquè quant més a prop estiguin les eleccions pitjor serà, us ho asseguro. Els catalans serem blanc de tot tipus de crítiques i mentides... se'ns odia pel nostre origen... això em sona a alguna cosa. Potser ens trobem els tancs a la Diagonal o alcen tanques per a què no envaïm el "seu" país... a saber.

I a tots aquells que ataquen i defensen l'Estatut, que n'opinen... us l'heu llegit? Sabeu què diu més enllà del primer article? Us recomano una lectura encara que sigui en diagonal o resumida. Si volem parlar-ne cal que el coneixem. No podem comentar res perquè aquell ens ha dit, o allà han parlat de...

Petons i abraçades

Raül

2 comentarios:

Anónimo dijo...

triste es, pero siempre ha sido asi.
Hasta que no se entienda que España es un conjunto de naciones, que no por independentismos pero si por historia han de reclamar lo que es suyo, siempre en un marco de equidad, porque de nada sirve que Catalunya esté mejor que ahora si con eso se resta calidad de vida a otras naciones españolas.
Siempre ha de existir el consenso, una palabra demasiado "usada" en política más no llevada a la práctica en ningún ámbito de nuestra vida.

Oye, dí algo del puto partido joder!!!

Anónimo dijo...

Buenas

Me hace gracia la campaña en si, porque aunque conl a brilalnte excusa de defender la constitución, que ya tiene más de 25 años, cual vil especie en peligro de extinción; se ha generado la primera campaña publicitaria encontra de algo. No soy ningún especialista en marketing ni mucho menso, pero que yo sepa la publicidad que ataca a otras marcas esta prohibida en España, tanta diferencia hay en este caso???

Tambien me hubiera hecho gracia ver la cara de los diseñadores de marketing al decirles: no, no hay que promocionar nada, el tema consiste en desprestigiar cualquier indicio de catalanismo en la sociedad catalana, sólo eso, por favor. Lo mejor es que como base les dieron una constitución un tanto anticuada y les dijeron que debian salvarguardarla del nuevo e infame estatut.

En cuanto al resto de España, nos tocará ver como dia a dia viven en una creciente adversidad hacia los ciudadanos de cataluña; porque claro queremos quitarles el pan que reciben, ganado con el sudor de nuestra frente.

Lo del consenso es dificil, porque no he oido a Ibarra decir la palabra posible negociación, para ellso es un No rotundo la única respuesta. Y asi no se llega al consenso. y mucho menso se ganan unas elecciones fuera de Cataluña