martes, septiembre 02, 2008

Estiu '08 (II)

-- Aún no me toca (Jarabe de Palo) --

El dia 17 d'agost ens ajuntàvem a Montornés del Vallés a celebrar l'aniversari de la Noe. Va haver altes i baixes d'última hora i finalment vam ser 15! Butis, costelles, pollastre, xoriço, pintxo... les brases van aguantar molt bé i el muntatge per a què no ens toqués el sol era digne del Calatrava!

Quin moment quan en acabar vam descobrir el Bang! de la mà del Pepe. Sceriffo, Mancato, Emporio, Gatlink.... tot un món! Va haver un mà a mà final entre l'equip de Seva i Carles A. contra Iris i jo. Van guanyar ells (ultratrampa, és clar :p). Us vam trobar a faltar a molts però l'agost és complicat! Gràcies als que vau venir perquè va ser genial!!!!!

Oh quin goig o quina joia! El dia 19 marxàvem 4 persones cap a Astúries. Hi hauria una parada prèvia a Santander per a recollir la cinquena. Abans de tot plegat vam parar a esmorçar a Linyola a fer un esmorzar a ca els Romero. El Megane verd terror de les carreteres era comandat en un principi per l'Aida i a dins en David i l'oficina mòbil per a adquirir una nova Harley, la Noe i jo. Dinem passat Saragossa una truita preparada per la Noe i en David és atacat per múltiples mosquits. Canviem de conductor (l'agado jo) i se succeeixen les bromes i faltoneries vàries. Santander ens rep amb una volta que te cagas i molta pluja. La Maite es mulla, és clar. D'allà fem introducció a la ruta i arribem a Colombres que és on tenim la casa llogada... espectacular! 3 plantes amb sengles dormitoris, dos banys, cuina, menjador i jardí. Ens trobem tots a la cuina per casualitat i improvisem un sopar amb el que tenim que ve l'Eva i un amic asturià que quedarà marcat amb la frase: "Aquí cuando sale el sol, pica"... triguem 5 dies en comprovar-ho.

A partir d'aquí crònica esbiaixada... ruta del Cares amb menú inamovible... cigrons amb tomàquet prokràken. Fem Prellezo i ens cremem a la Franca (un podria fer de bombeta). Visitem Llanes, miradors, Santillana (quesada!), Comillas "", San Vicente... i un sopar a Casa Poli (Vidiago - Puente de Vidiago - Vidiago - Puente de Vidiago... i vinga a fer voltes de nit). Dinar a Porrúa en plan medieval (ese chorizo criollo!!!). Seguim parlant de gent que no hi és... qué quiereeeees, Bang!, Uno, Scrabble, Remigio i Remigio imaginario. Com podem oblidar les superfestes de Colombres, Onda Futura i la resta amb Mago de Oz, Ska-P i sant Tornem-hi!!! Ens visiten Irene i Javi i ens ho passem molt bé. Veig la final de bàsquet sol però disfruto tant!!! I l'últim dia passa entre jocs, recollir i fer comentaris nostàlgics mentre re-repassem la discografia de Jarabe de Palo.

La tornada és plujosa i en quatre trams, un amb dos embussos, dinar i 400 km sense parar. Vilanova del camí i Barcelona amb missatges que només destil·len bon rotllo!!! Gràcies a tots!

Petons i abraçades

Raül

P.S.: encara queda la ruta!!!