lunes, septiembre 01, 2008

Estiu '08 (I)

-- I'm Not A Hero (Batman: The Dark Knight OST) --

Un gran estiu implica moltes forces per a començar el nou curs! No hi ha síndrome post-vacacional tot i les conyes típiques en la tornada. Estic content i amb ganes!

L'estiu va començar amb el curs d'acompanyament a Tuy! Destacaré sobretot la convivència i el descobriment de nova i bona gent. A partir d'aquí la feina és tota meva: llegir, proposar PPV i fer algun que altre treballet al respecte. La casa espectacular, el sopar insuperable i la gent... què dir! No poso els noms perquè tots i cadascun van posar el seu granet de sorra: Remigios, piques, fotos, iPhones, partits i natació, boira a Sta Tecla, sopar tremendo i tornada a casa amb la sensació d'haver compartit una miqueta i que hi ha molt per descobrir. Si només va servir per encendre una petita flama de ganes de seguir fent feina al respecte estic més que content! Els conceptes no serien del tot satisfactoris però a vegades cal veure les coses amb perspectiva, ser objectius i mirar endavant!

La següent parada va ser Begur i el seu camping de primera: Càmping el Maset. L'entorn és espectacular i vam disfrutar d'uns dies per a nosaltres al nostre ritme. La nostra 2 Seconds cantava més que una "almeja" al costat dels megamuntatges d'alguns campistes hiperpro. Begur, Pals, el camí de Ronda, St Pere de Rodes i una platja espectacular a Port de la Selva. Vam descobrir alguns pobles preciosos i tranquils i d'altres d'hiperguiris. Millor l'Escala que l'Estartit, Port de la Selva que St Feliu de Guixols... algunes cales ben tranquiles en haver de caminar fins i tot a Lloret o a Tamariu! Una setmana que va servir per carregar piles i estar ben tranquils. A més ens vam deixar llocs on anar perquè... hem de tornar-hi! Falten Roses, Cadaqués, un restaurant a Pals, les restes de l'assentament grec a Empúries i seguir descobrint cales! Ara ens endurem unes xancletes amb tires que algunes platges estan plenes de rocs!!! Vam gastar poc en estança i menjar però ens vam fer un homenatge a Vidreres... restaurant Can Pou... una paella espectacular!

En tornar havíem pensat en fer un dinar-barbacoa a Montornés per celebrar l'aniversari de la Noe. Vam anar la nit abans i després d'entrar com a furtius en no tenir la clau d'un candau vam decidir anar a Granollers a veure l'estrena de l'any: Batman. Simplement espectacular: el Joker, la fidelitat al còmic, l'acció, la música, Harvey i dos Caras... la vull tornar a veure al cinema i si pot ser en V.O. millor! Serà la segona pel·li que veig dos cops al cinema després de Star Wars: La Venganza de los Sith. No diré res més respecte l'argument... aneu a veure-la i crec que us agradarà!!!! L'únic però és la sustitució de Katie Holmes, crec que la nova actriu no fa el pes.

Aviat més: aniversari, Astúries i ruta Jove!!!