martes, marzo 18, 2008

Una setmana a Madrid

-- Pongamos que hablo de Madrid (Sabina) --

/* Pre: aquest matí veia les noticies de T5 i destaco 2 fets:
- Les noies de natació sincronitzada han aconseguit 4 medalles => menció breu (sense imatges). Ara, de futbol i F1 han anat plens
- Tokyo Hotel ha suspés el seu concert a Madrid per malaltia d'un dels seus components. Infinits plors de preadolescents que fins i tot havien muntat un campament a l'entrada del recinte. Pares indignats parlant de denúncies als organitzadors... potser aquests últims haurien d'explicar la malaltia que pateix aquest personatge i si s'ha estat cuidant per a fer el concert. Per la resta el fenòmen fans tan incomprensible per mi com habitual: BSB, New Kids on The Block, Take That... **/

Setmana a Madrid per un curs de la novedosa tecnologia Wimax (si algú necessita més dades al respecte podeu preguntar ;) ). Vaig agafar el tren diumenge (AVE espectacular com ja us vaig comentar. Vaig arribar a les 18h a Sants i a les 18h05 ja estava al tren preparat per sortir a les 18h30 i arribar a Atocha a les 21h08 clavades) i vaig anar a l'hotel que està al costat de l'oficina que realment no té gaires luxes (innecessaris) ni comoditats (innecessaris potser però faciliten coses: C+, Internet gratis, gym?... és que l'entorn no acompanya a sortir a còrrer).

El curs en sí molt rebé. El formador pilotava molt i va ser realment instructiu... per a mi. Entenc que per aquells que no els agrada la tecnologia em diguin que és freak... probablement ho és. A més m'obliga a agafar els apunts de la carrera. Sempre penso a fer-ho però fa "flato". Ara tinc l'obligació d'estudiar-los un altre cop i agafar llibres tècnics! Zones de Fresnell, OFDM, CSMA/CA, ARP, Noise Figure, Constant de Boltzmann, 64QAM, Torre OSI... total que potser reprenc fins i tot el CCNA i em compro la Companion Guide 3-4 que tinc la 1-2. Notar que els llibres tècnics no baixen de 40 € el més barat i per sobre... el que imagineu.

Sortia cada dia molt tard perquè s'acumulava la feina després del curs. Fins i tot ens van fer un curs per a certificar-nos com a formadors o quelcom similar => més feina en el futur però interessant, no ho dubteu!

Dijous vam anar a sopar fora. Primera parada Plaza Santa Ana on ja havien obert les terrasses i estaven a tope!! Seguim per la Plaza Mayor i la zona de las Letras on vam fer uns vins amb pernil i formatge en un local i truita i croquetes en un altre. El cas era anar picant en diferents llocs. És important conéixer la gastronomia de cada lloc ;). Cap a les 23h jo anava cap a l'hotel però el guiri tenia més ganes de marxa... aix aquesta gent ;).

A destacar que aquest home dissabte agafava l'avió cap a casa on estaria 7 hores per a marxar al Congo a fer un altre curs... hi ha d'haver gent per a tot, està clar!

Divendres tornava cap a casa. El bitllet era a les 17h però vaig anar a les 14h a veure si podia avançar el bitllet: no way. A puerta d'Atocha durant gairebé 3 hores. Em va permetre fer un estudi sociològic. Tren que sortia gent que corria perquè arribava tard. Gent indignada perquè les portes estaven tancades (és així 2 mins abans de sortir) quan el tren encara era a la via. La mateixa gent que es queixaria si el tren arribés tard, és clar. Lavabos nous però ja realment bruts i amb manca de paper higiènic, quiosc petit però amb molta gent => mobilitat complicada i més amb un maletot. llocs on dinar prou cutres... Se suposa que has d'estar molt poc temps a l'estació (10 mins és més que suficient) i el lloc no està preparat per a ser-hi durant 2 hores.

15 mins abans d'arribar a destí una auxiliar dóna les gràcies per viatjar amb RENFE i tal Pasqual. Seguidament la gent ja comença a aixecar-se per agafar les maletes i fer cua a la porta... impressionant! És ben curiós de veure també.

Seguim en la lluita. Propera parada Pasqua: taller aprofundiment, grups i catequesi. A tope!

Petons i abraçades

Raül

No hay comentarios: