martes, octubre 03, 2006

De bon matí...

Normalment m'aixeco cada matí sobre les 6:48 (6:40 + 8 minuts de croqueteo) per a fer uns petits exercicis. Mentrestant acostumo a mirar les noticies que fan a Telecinco (costum adquirit des que vaig de viatge pels hotels). Més enllà de criticar la repetibilitat de les noticies (cada 25 minuts fan el mateix bulletí amb les mateixes paraules) voldria comentar que les noticies també es repeteixen en el temps.

Fixem-nos en els següents temes: immigració, maltractaments, assassinats, desgràcies vàries. Realment tenim el món fet una merda i cada dia les noticies són semblants. Entristeix com hem comentat molts cops però també em porta a pensar si no hi ha res més al món que desgràcies i odi arreu.

Sí que és veritat que parlen de coses menys fosques com per exemple futbol, fòrmula 1... ens ofereixen el que ens interessa més? Ens ofereixen el que demanem? O realment al món només trobem que desgràcies majoritàriament. Això voldria dir que prioritzant les noticies a donar (en un espai de 30-40 minuts) les més importants estan relacionades amb temes negatius.

No estic parlant d'amagar les realitats sino de donar una visió més global on hi ha iniciatives positives i on s'evoluciona en certs aspectes. Per un altre dia deixarem el tema dels conflictes oblidats i les campanyes que van avançant però no se'n sap res. Tenim poca memòria...

Petons i abraçades

Raül

1 comentario:

Grisiverd dijo...

Doncs bon dia!

Avui llegia el diari amb una chocolata calenta a l'Starbucks (el primer cop que ho faig... gastar part del sou en estar sol i llegir una mica sobre el que ens envolta m'agrada!). Bé, a part de la merda que és "haver" de pagar 4 euros per un got de chocolata.

Al diari, lluny d'agafar la zona "internacional", o la de "successos" (o com es digui) he agafat la de política... i he tingut la sensació aquesta de què les coses es repeteixen... Sempre ERC dóna la nota i fa veure que són superguais, sempre el PSC diu el mateix("el PP està estancat"), el PP està estancat... i ICV segueix a l'ombra.

I mira que jo em crec el que diuen a la propaganda d'ICV... quan la vegis potser hi penses...

Espero que aquest diumenge ens vegem!