lunes, abril 17, 2006

Storm is passing over

Storm is passing over...
Storm is passing over...
Storm is passing over...
Halleluyah

La tempesta ha passat i la llum sembla que vol introduir-se en les nostres vides... tant de bo sigui així. Estic parlant de Pasqua, és clar. No volia escriure res però... ho he hagut de fer. Pasqua significa un abans i un després. Vas amb unes coses a les mans i allà les deixes per agafar-ne bé les mateixes modificades o bé algunes de noves (somnis, il·lusions, reptes, somriures...)

Cada Pasqua és diferent i això és un típic tòpic però real. Aquesta era la meva desena i conec moltes reaccions, molts estats d'ànims i molta gent. Fa uns anys que sóc a l'equip de Pasqua i veus com funciona l'engranatge... espectacular, de debó. Hi ha una feinada darrera que no us podeu arribar a imaginar i moltíssima gent implicada per a què sigui una experiència definitiva. Tothom i posa el cor i les ganes al 100%. El nucli és fort i les reunions agradables però la feina també és molta. Gràcies a tots per ensenyar-me què significa Pasqua des del cor.

A mi no m'agrada sentir-me protagonista mai. Quan sóc al mig de sorpresa (aniversaris per exemple) em sento incòmode, no és així quan haig de llegir o dirigir alguna cosa. Enguany ho hem esta la Noe i jo pel nostre casament. Ha estat maco, especial i m'ha emocionat en un parell d'ocasions. Veure que la gent ens estima és especial.

Totes les celebracions han estat especials. La batucada d'ahir, l'efecte bombolla, el andamio, la dansa del foc, la traca, les tres maries, el deixeble i el centurió, la música... massa coses per a parlar-ne sense encara pair-les.

Enguany hi ha hagut un premi no oficial a la persona que més ha pringat a la Pasqua (més aparicions, més feina, més improvització...): ha estat ex aequo per en Javi Seva i l'Eduard Olivé... gràcies a tots dos perquè sou molt grans (cracks!). Tot i així hi ha molta gent darrere que pringa: Tonito, Toni Alonso, Jose, Acollida (Xavi, CV, Toni Reche i Maite), Toni Peñaranda, JM, Vale, germans de la casa, Maria, Blanca, animadors de grups, gent que prepara les celebracions i pregàries i les catequesi... tanta gent implicada... per això surt tan bé.

En fi, no sé què dir.

Petons i abraçades

Raül

L'any que ve la Pasqua serà diferent, de ben segur.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Gràcies Raül, perque tu també podries optar al premi a persona més activa en aquesta Pasqua.

Però més gràcies encara per haver vingut a viure-la, per qualsevol moment compartit (incloc les escenes pasqualment incorrectes de la missa de dissabte amb en Paco) i per tot el que m'has ensenyat al llarg d'aquests anys que he pogut començar a transmetre fent la iniciació.

Una abraçada,

Pau

Jordi dijo...

Gràcies, mil gràcies, i que si algun cop ens hem d'oblidar d'alguna cosa, que mai sigui de donar gràcies.

Anónimo dijo...

Quizás no te guste ser protagonista, pero sólo el gesto de alargar la mano para recibir a noe cuando os hicieron salir al altar ya vale toda una paskua. O más.
Gracias a los dos. Por el antes y el después.
Javi

CorObertII dijo...

gràcies a tu també et dic jo.

per fer-me creure que és tan fàcil canviar el món (m'ho he cregut, si).

Per servir al meu costat/deixar que serís al teu costat.

Per tot ;)

salut i una abraçada

CorObertII dijo...

sóc el dani

Ana dijo...

woo!! un abrazo

AnitA

Anónimo dijo...

Raül!
Jo no et coneixia abans de pasqua, si haviem compartit reunions de l'equip però un a cada punta de la taula.
Si alguna cosa em quedo d'aquesta pasqua, encara que em quedaria amb moltes, és la gent que he conegut o que ja coneixia però m'han demostrar que dins de cadascú hi ha un gran tresor. Tu en tens un de molt gran, és diu COR, un cor que no t'hi cap a dintre. Segur que la Noe també el té aquest cor, encara que no la he pogut conèixer, segur que és immensament gran!

moltes gràcies per aquesta pasqua i que sàpigues que tu també pots optar al premi de "mayor pringe".

Sempre a punt! (lo tenia que poner..:P)

Maria