lunes, enero 23, 2006

notodofilmfest.com

Després d'un temps dedicat només a aquesta espècie de conte que m'he inventat tornem a les col·laboracions periòdiques comentant coses que em vaig trobant. Abans de res dir-vos que aquest conte va tenir cinc capítols i que no sé si tornaré a escriure o no... a veure la inspiració.

Avui parlarem del concurs notodofilmfest.com. Es tracta d'un concurs de curts que té bastant d'èxit. En destacaré uns quants, dos de coneguts meus i l'altre un que em vaig trobar tot navegant.

Per a buscar-los feu el següent (així quedarà registrat què mireu):

1. http://www.notodofilmfest.com
2. Cliqueu: Sala de proyección
3. Cliqueu Buscar
4. Poseu el títol que us diré
5. Si heu de posar un mail doncs endavant (així us avisaran de quan votar)
6. Descarregueu i gaudiu!

El primer de tots el presenta en Pablo i hi participen tant ell com la Clara com el David. És una història molt interessant i que ens pot fer pensar sobre la il·lusió, els somnis i com transmetre-ho a d'altres.

No us diré de què va perquè llavors perdria la gràcia.

Títol: A mano
Autor: Pablo Ros
Durada: 3:30 min

Aquest altra el fa l'Òscar i hi participen ell, en Fran, en Carlos, en Dilao i és una reflexió sobre el que podem fer i no amb una frase que es repeteix. Del que us he dit al que veureu potser va tot un món. Però m'ha agradat tant la temàtica, como l'autocrítica, com la sorpresa amb els crèdits....

Títol: La venda en los Ojos
Autor: Oscar Torrente Artero
Durada: 3:22 min

Finalment un curt que participa en una altra categoria: la dels 30 segons. Sembla mentida que amb tant poc temps se m'hagi remogut tant l'interior. No em puc treure del cap la mirada de l'àvia que hi surt.

Títol: 5,25
Autor: Jorge Esteban Blein
Durada: 30"

Si haig de votar a la categoria de 30 segons ja sé quin votaré. I a l'altra categoria també!

En fi disfruteu! M'agrada molt que hi hagi iniciatives que permetin que la gent s'expressi. No descarto participar l'any vinent :p.

Petons i abraçades

Raül

No hay comentarios: