lunes, abril 28, 2008

Cap de setmana espectacular

-- Get a grip (Aerosmith) --

/* Pre: Treo 680 a tomar pol culo... sóc un desastre i vaig deixar la bossa a terra, va rebre un cop i pantalla a la mierda... graciasssss. Torno al N70 i cerco solucions per a reparar la pantalla. Quan t'acostumes a portar l'agenda a sobre desfer-se'n és complicat (i més com sóc jo) però què hi farem.*/

Dissabte expedició a Port Aventura: Marc, Mai, Noe i jo. Esmorzem al cotxe, paguem peatges i pàrking i ja hi som! Els nervis ens fan còrrer com a nens i només entrar passem a Furius Baco!!! De 0 a 135 km/h en 3 segons. La primera vegada la sensació és rara però després es disfruta molt.

Seguim la volta cap a la Polynesia i el Tutuki Splash. Coincidim amb unes preadolescents/lloques que reben comentaris faltons per part dels 4 a causa dels crits desmesurats i el suc que posen en els comentaris sobre que s'han mullat... el Tutuki és el que té...

Passem a la Xina amb una visita obligada al Dragon Khan! El mite hi és... és inevitable. Des d'allà veiem l'Hurakan Kondor (caiguda lliure) que ens desafia. Abans d'anar cap allà passem pel Tren del Diablo... però la visita a Mèxic implica visitar aquesta atracció. 4 segons de caiguda lliure que són millors que l'incertesa de la pujada... però també vam repetir!

Quedava l'Stampida, els "tronquitos" i els autos de xoc! A més, estava la fira amb les ganes de Noe de tenir Jenji, la Maite dient que volia un lleó gran (si entrava això al cotxe algú havia de quedar-se a Port Aventura) i el Marc assegurant que conseguia algun regal (0, claro).

Un dia espectacular ple de crits, riures, pelos de velocidad, guiris cridaners, "ho haveu vist" i molt de sol! Balanç:

Furius Baco: 3 cops
Tutuki: 1 cop
El Tren del Diablo: 1 cop
Dragon Khan: 2 cops
Hurakan Kondor: 2 cops
Autos de xoc: 3 cops
Stampida: 1 cop
Tronquitos: 1 cop

Ni tan mal. Destacar també que al final ja fèiem posats per a les càmeres. A la nit va venir a sopar un amic d'aquells de fa molts anys. Hem de requedar perquè no vam cuinar i això no pot ser (risotto vs croquetes :p)!!!

El diumenge ens saludava amb sol, son i una trobada de monis! Faltava molta gent però ens ho vam passar d'allò més bé! Ringo, bàsquet-pica paret, aigua, dinar compartit, reunió, suc a dojo, futbol americà, més ringo i moment a compartir al final. Va ser genial, de debó!!!

I per acabar el cap de setmana batoka'm ja té logo per a la samarreta! Si voleu saber més: http://batokam.blogspot.com.