martes, enero 16, 2007

7:49

Avui podia aixecar-me uns 20 minuts més tard i així ho he intentat. A les 6:50 ha sonat el despertador i m'he volgut regalar 5 minutets més (altrament dit fer la croqueta). Així, a les 6:55 ha tornat a sonar i he decidit aixecar-me. He tancat els ulls i en tornar-los a obrir eren les 7:49!!!! Corre, corre que te pillo! M'he rentat la cara, m'he vestit i fora! Encara amb els ulls mig tancats (òbviament) he sortit al carrer i he agafat el cotxe. Hi ha hagut dues coses que m'han despertat.

La primera, sentir el resum del debat que es va fer ahir al congrés. El PP és immobilista i li és igual el que digui el PSOE, no ha d'arribar a cap acord amb ells. Simplement ha de dir que no i anar llençant merda sobre la política espanyola. Són tots plegats una colla d'impresentables. La major animalada l'ha dita Rajoy... quelcom així com que sí ETA no posava bombes era perquè el PSOE havia cedit i si en posava perquè havia fracassat... en fi.

La segona el transit, maleït transit. Primer de tot perquè els de RadioPista (qui s'encarrega de parlar del seu estat a la ràdio) estic convençut que són a casa. La base és:

- aturades a la C-58 a Sant Quirze direcció sud i a Montcada en ambdós sentits.
- AP-7 complicada des de Cerdanyola fins el nus del Papiol i a l'AP-2 des de Molins al Papiol per enllaçar amb l'AP-7 direcció Girona.
- C-32 a l'alçada de Castelldefels direcció Barcelona
- Ronda Litoral aturades des de Bon Pastor fins la Barceloneta i Ronda de Dalt des de Valldaura fins el Nus de la Trinitat.

A partir d'aquí van afegint alguna variant (si hi ha algun accident, sol empitjorar les anteriors).

Sempre succeeix el mateix en el meu trajecte (Rambla Brasil-Diagonal-Ap-2-AP-7-Cerdanyola). Tinc problemes per accedir a la Diagonal (degut a un gir davant del meu estimadíssim Corte Inglés on els autobusos i l'empanada de la gent fa que per l'ultracurt semàfor només passin 3 cotxes) amenitzada a vegades per cotxes creuats que compliquen més la cosa (on és la Guàrdia Urbana?). Diagonal complicada fins el campus d'universitats degut a la Propagació de l'error: si jo trigo 5 segons en arrencar el cotxe que fa 20 darrera meu (si l'error es propaga) en trigarà 100 (gairebé 2 minuts)... això la gent no ho pensa i creu que perquè hi hagi "pollo" no cal arrencar més ràpid... "si total me voy a parar otra vez!".

La resta del trajecte va bé fins el famós nus del Papiol. Pot have entre 4 i 1 km de cua. Dos carrils se'n van cap a Girona i 3 cap a Martorell. Els "llestos" (o afñáfñldkfañlkfad per a mi) s'afegeixen als dos carrils col·lapsats a última hora. Tinc un somni... que un dels llestos no pugui agafar direcció Girona i hagi de tirar cap a Martorell... algun dia ho aconseguiré!

Des d'aquí fins a Cerdanyola no sol haver gaire problema.

Tenim un trànsit dens sobretot a la ciutat: autobusos (necessari), camions (necessari) i cotxes (necessari?) s'acumulen als carrers de Barcelona a primera hora del matí. Quant als cotxes menció especial als tancs (Cherokees, Touaregs, Cayennes...): cotxes extremadament grans que dificulten la mobilitat per la ciutat. Als seus propietaris els proporciona una sensació de superioritat (són indestructibles), consumeixen més, contaminen més... i propablement molts d'ells paguen el mateix que jo com a impost de circulació perquè el meu rang de pagament crec que va dels 1900 cc fins els 2500 o 3000 cc)... una situació molt justa i que em fa ben feliç

Vinga nois bon dia a tots!

Petons i abraçades

Raül

1 comentario:

Anónimo dijo...

Esto... Raül... sin resquemor y desde el cariño... ¿no crees que últimamente estás de lo más cascarrabias?
Digo para que te tomes tu tiempo, que si no de abuelo vas a ser de lo más insoportable!
Que te quejes de coña, ok, pero que te acostumbres a tus quejas y te agríen el carácter va un trecho.
No creo que sea para lanzar alarmas, pero últimamente te escucho y leo quejarte muchísimo. Si es para avanzar o mejorar, perfecto, pero si te acaba afectando y derivando a un tomarporculismo general no creo que sea bueno.
Así dicho y con varios cabos sueltos para que haya discusión.

Orange, compras de navidad, circulación... tio! que lees el blog y parece que te duelan las muelas!
con cariño
javi

esto... me seguirás invitando a ver los partidos del barça, no?
pene