lunes, septiembre 17, 2007

De dies i nits...

-- La senda del tiempo (Celtas Cortos) --

... a veces llega un momento en que te haces viejo de repente ...

Portem uns 17 dies de curs i l'agenda està prou plena. Encara tinc més coses a omplir però que he hagut de declinar (bàsquet...). Vull fer esport i estudiar, tocar dos instruments que tinc a casa i batucar més i millor, pensar d'anar a classes i tenir vida familiar... i el temps passa inexorable.

Dissabte me n'adono que arrenca el 10è any d'animador amb un rol que no he escollit però que he adoptat. Ja no sóc a la "pomada" dels animadors sinó que he passat a la fase "dinosaure + dirigent". No sabem quant queda però s'assumeix que el final és més proper que fa 10 anys. Tot i això l'il·lusió i els projectes són vius i amb molta força. De moment ens centrem en aquest any, el vinent Déu dirà però suposo que ja hi estic pensant.

M'il·lusiona retrobar-me amb els meus amics de l'esbart. Significa actualitzar-nos, veure que som tots ben propers i que ens estimem més enllà de danses i assajos. A més, vam fer feliç una noieta que diuen que ja és gran.

Tot passa i tot queda, sóc més feliç que mai desitjant no haver de dir mai que "cualquier tiempo pasado fue mejor" perquè cal assumir que cada edat significa un posicionament a la vida respecte la realitat.

Aquest serà un curs diferent, potser serà que estic madurant però vull estar més proper a la gent però de forma més relaxada, no pas tan lligada. Vull viure els caps de setmana x a tu i la Pasqua sense kraken ni duplicitat de grups sinó trobant-me a mi mateix. Necessito veure que les coses que faig les faig bé i no que deixo coses arraconades per a quan tingui temps (en tindré quan jo deicideixi tenir-ne). Al desembre marxem a veure el "primogénito" i tant de bo la vaca doni per un viatge espectacular a l'Agost.

Vull sentir-vos ben a prop i a tots que no tothom té la sort de tenir tanta gent i tan espectacular com vosaltres. Ja sabeu on sóc i no us preocupeu que sé on sou.

Fins aviat, fins quan vulgueu, ja triguem a retrobar-nos

Petons i abraçades (avui hi ha barra lliure!)

Raül

No hay comentarios: