jueves, agosto 17, 2006

Piratas 2

Quan vas al cinema amb moltes ganes i et trobes amb què el resultat és decepcionant fa que maleeixis haver llençat els diners i el temps en una activitat poc satisfactòria.

Aquest és el cas de Piratas del Caribe 2. La primera part em va agradar, és entretinguda i els papers estan ben trobats (més enllà de voler eliminar del mapa l'actor Orlando Bloom). De fet, la vaig comprar ja fa un any o així per això mateix.

Els protagonistes de la segona són els mateixos que a la primera i l'argument essencial se situa al mar amb tot d'èssers creats per ordinador i molt ben fets per cert (això no es pot negar). Tot i això la pel·lícula dura massa pel que ha d'explicar i té un final de "pañolada". Vam compartir amb el company Pau que Will Turner (Bloom, és clar) havia de morir a la primera seqüència però no va ser així. Al final de la pel·lícula indignació entre els assistents (Noe, Fran, Pau, Jose, Lupe, Irra, Núria i jo mateix). Bé, l'indignació compartida va ser amb els tres primers, però la resta no semblava gaire animada.

Deixarem de banda llançament d'objectes a la pantalla (samarreta), crits varis, crispetes després de la peli però no el sopar. Ahir la Maquinista estava massa plena per ser en ple agost. Tant que vam haver de retardar la sessió 45 minuts (tant de bo l'haguéssim retardada... per sempre). Així doncs vam decidir sopar: McDonald's ple, Burger ple i pudent... opció Bocatta que semblava buit. La gana començava a afectar l'humor dels components del grup i ens va semblar que ens haviam "colat" tot i que la nostra cua va anar espectacularment lenta. Tot i ser els tercers van trigar 20 minuts en atendre'ns. Es va barrejar la inoperància del cambrer, la gran quantitat de coses que demanaven alguns, les reclamacions d'una dona que va ser increpada... en fi tot pintava que la peli havia de ser horrible!!!

La meva recomanació és que no l'aneu a veure. Ara, si heu d'escollir entre aquesta i Superman Returns escolliu Piratas del Caribe 2 o aneu a fer un gelat!!!! Superman returns és tan dolenta que no val la pena ni comentar-la

Petons i abraçades

Raül

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Ahir va ser el primer cop que m'adormo a un cinema. No havia vist la primera i no penso veure-la després d'aquesta suprema merda.

Ara bé, m'ho vaig passar genial despotricant de la humanitat en el seu conjunt.

Moltes felicitats, Noe

Anónimo dijo...

Doncs jo la vaig veure ahir (a casa, baixada gratuitament) i no em va semblar tan malament, potser perque quan estava a mitja pelicula, va arribar ma mare i em va regalar un caixeta amb un rellotge solar que tenia una bruixola! i em vaig passar la resta de la pelicula imitant que el meu rellotge solar era la bruixola de Jack Sparrow!!

Si més no, la peli em va inspirar i algun centre d'interès faré de pirates.

Fins aviat.

Anónimo dijo...

Actualitza si us plau petardi que hi ha molt moments suuuuuuuuc!!!i moltes aventures a la muntanya!!!!
Fins ara!!!
Xepo???ets el xepo???ostres cuanta gent q no saps et llegeix?k guay!!