miércoles, agosto 16, 2006

II Capítol provincial

Fa uns mesos havia decidit anar a fer un curs d'acompanyament a Galicia. LEs coses van canviar quan em van oferir participar al II Capítol Provincial dels Maristes. És una reunió que es realitza cada 3 anys on van membres escollits per tots els germans de la província de l'Hermtiage. A més, el Provincial pot convidar alguns seglars. Un dels convidats vaig ser jo i la reunió tenia lloc a l'Hermitage.

A primera vista pot semblar molt poc apassionant, però un cop allà vaig trobar-ho ben interessant. D'una banda vaig poder-me retrobar i parlar amb germans que feia temps que no compartia vida. Veure com ha crescut cadascú en el seu camí de vida va ser molt gratificant.

D'altra banda, teníem la responsabilitat de decidir una orientació per a la provincia. La forma de treball era per grups: revisió de tot allò bo i dolent i somniar.... després assemblea general per a compartir i recollir el que les 70 persones que estàvem allà havíem pensat. La reunió era en francés, català i castellà. Tot anava millor tenint en compte que hi havia traductors simultanis.

A destacar també els moments extrareunió: els germans capitulars ballant el bada-bada, acudits, nits rient, horaris increïbles (a les 19 a sopar!!!), excursió a la Valla, "petanca", regal als seglars...

En fi, 4 dies compartits amb tota una sèrie de germans dels que vaig aprendre moltíssim i compartir més encara. De tot cor, moltes gràcies.

Petons i abraçades

Raül

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Em va agradar veuret x kastellar. Jo mo vaig pasaR realment be!!! s-esperaven uns camps genials, pero van ser crec que insuperables. Mol bon rollo amb totom, moments de serietat, i com tu dius, estones de riure, moltisimes estones de riure. I la sensacio de sentir que formes part dalguna cosa, que formes part de la vida de la gent amb que estas deu dies seguits les 24 h del dia.... tomple moltisim. Ames em vai sentir mol protegida quan totom cada dos x tres em preguntava com em trobaba x unes engines i febre que em van visitar un parell de dies... vaig disfrutar moltisim aquells dies!! una renovacio x dins :) que acabi danar tot bee raull! i aveure si lany q ve et tenim de monitor, suposu q ja hauras superat el rtrauma d-aquella mitica excursio amb nosaltres....
petons i abrasadess!

Maria

Anónimo dijo...

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU