lunes, junio 26, 2006

M'agradaria...

...compartir i crear somnis plegats
...oblidar què és el dolor
...desconéixer què significa crispació
...mirar enrere i somriure o plorar només d'alegria
...estimar sense mesura
...deixar enrere prejudicis
...abandonar l'odi
...parlar menys i escoltar més
...aprendre i saber més i més sovint
...mirar sempre als ulls sense por
...saber somriure
...que tothom pugues conviure
...no preocupar-me per tonteries
...ser més nen en algunes coses
...lluitar pel que crec i que tu m'ajudessis
...no cabrejar-me més
...dir més sovint gràcies sense paraules
...que tothom pugués ser feliç fent feliços els altres
...

i tu?

Petons i abraçades

Raül

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Bé, a mi m'agradaria fer alguna cosa per aconseguir tot el que m'agradaria.

Una abraçada,

Pau

Anónimo dijo...

osti, ami tb magradaria tot aixo
i...

abraçar mes sovint
dir mes sovint el que penso quan ho penso sense por
no tenir por
aparcar la inseguretat
no contestar malament quan no hi ha motiu
acceptar errors i arreglarlos
coneixer

Jordi dijo...

Llevar-me al matí amb ganes de fer d'aquest món un lloc millor on viure

Anónimo dijo...

sé que també t'agradaria tenir un sable làser pacifista, que si l'encenguessis, erradiquessis problemes...

seria genial eh...

Anónimo dijo...

Pos a mi m'agradaria...

...conservar la innocència de quan era peke
...tenir poders i poder volar
...que el temps fos flexible per poder-lo retallar o fer-lo més llarg (depenent del moment)
...no conèixer el patiment ni el dolor
...ser forta com un roure sense perdre la sensibilitat de ser persona
...no ser tímida ni vergonyosa :P
...trobar solucions ràpides pels problemes
...ser sempre la mateixa
...acceptar més fàcilment els canvis
...

Ara et falta un "no m'agradaria..." ;P

Ale wapíssim!!! Un petonàs molt gran!!!! MUAKS

kris