jueves, junio 09, 2005

Los Auténticos Decadentes 42 - Río Grande 48

Ja s'ha acabat la segona lligueta i ens hem classificat per als play-off!!!!! No us ho creieu? Doncs sí! Encara ens queden 3 partits.... però com pot ser si no hem guanyat cap partit? A veure jo no he dit play-off per al títol, oi? D'acord, per a ser justos seran 3 partits entre els 4 últims (para la cuchara de madera!!!!).

Una cosa no podeu discutir... som totalment simètrics! A la primera lligueta primers i a la segona últims. A més som molt creients... Los últimos serán los primeros.

I ara anem a la crònica! Va ser probablement el millor partit que jo he presenciat... èrem només 5! Pol, Marc, Èric, Pako i jo. No vam aconseguir arribar a 50 punts però el percentatge de tirs encertats va ser prou alt!

I com no tenim els highlights!

a) Remanguillé d'Èric a passe del Pako: Pako li passa la bola a Èric i en ple salt llança ficant bàsquet! Le faltó un poquito así per al mate!
b) Tornem a tenir a l'Èric en un triple a l'últim segon del segon quart! Espectacular!
c) Trencada de cintura del jugador que en disposava de més per part meva! No va tenir gaire mèrit perquè el contrari era una miquetaKoeman....
d) 100% d'efectivitat en tirs lliures del Marc! Brutal! A part destacar llançaments a mitja distància i com no corre corre que no nos pillen al contraataque!
e) 4 megataps de'n Pako. A destacar un que va picar a tauler i tot... el calvo es va quedar amb una cara!
f) Pol i les seves penetracions... a cistella, és clar!

La veritat és que ens ho vam passar molt bé i vam estar a punt de guanyar... però ja no podíem més! Personalment em vaig quedar sense forces en un parell de llançaments

Les escenes poc decoroses van tornar a aparéixer. Per a recuperar la manca de les mateixes en els últims partits les vam repartir a l'escalfament, al partit i després del mateix.

Fins aviat!

Raül

No hay comentarios: