miércoles, enero 23, 2008

Moltes coses

-- Zamba del emigrante (Ismael Serrano) --

Sóc fora tota la setmana. Quan sóc fora les coses es viuen de forma diferent. Per començar dormo en un hotel, cosa que fa gran diferència amb el dia a dia. Els hàbits i costums canvien: més de telèfon i menys de cara a cara, sense futbol ni sèries diàries, sopar fora (i esmorzar i dinar), com hi ha coses que no puc fer aprofito per llegir... finalment he començat "Los pilares de la Tierra"

Vàries coses m'han cridat l'atenció aquests dies:

1. Crash econòmic. Sembla que la crisi immobiliaria americana afecta el món. Llegeixo molt al respecte i entenc ben poc. Definitivament agafaré assignatures de lliure elecció d'economia... penso que és important.
2. Mor Heath Ledger: futur Joker (curiós quan ha mort) i famós per BrokeBack Mountain. Em crida l'atenció que tingui més o menys la meva edat i ja no sigui en aquest món. Et sembla que quan ets jove tot això queda lluny. Ens oblidem cada dia de dir que estimem i de disfrutar al 100%.
3. Us passo dues noticies molt interessants:
- Crònica des de Bangladesh del germà Martí Enrich (en ple ad Gentes)
- La Contra de la Vanguardia:
4. El terrorisme islamista sembla que segueix viu... fa por pensar que el que diuen els mitjans sobre un possible atemptat aquest cap de setmana es podria haver dut a terme... se suposa que no juguen amb nosaltres i això és veritat
5. Àfrica: el nou vanguardia dòssier en parla i el Javi publica la seva experiència viatjant cap a Tombuctú el diumenge al dominical de La Vanguardia.
6. Gaza a les fosques... quant durarà això? Suposo que quan els interessos estiguin coberts... per ambdues parts. Dijous 24 de Gener hi ha una concentració de protesta a les 20h a la plaça St Jaume.
6. Estic recordant quant m'agrada programar... què freak sona això :$:$
7. Moltes coses estan enlaire i no m'importa... com canvia tot.

Petons i abraçades des de Madrid

Raül

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Eh xaval, no comentas la gran victoria de la taronja rocket!
gracias por la publicidad subliminal... anda que
un abrazo loko!

Raquel dijo...

Si es que tienes un amigo!

Anda, el domingo todos a comprar La Vanguardia!

Un petó pels dos!!!

PD: Raul, m'encanta llegir-te!

kel